لوگو شرکت توسعه تجارت عدالت آریا

تلفن تماس دفترمرکزی

021-33111880

پست الکترونیک

info@edalattrading.ir

ایران - تهران

کارخانه: شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بهارستان، خیابان گل سرخ 3، پلاک 11، شرکت عدالت آریا

021-56232941 , 021-56807839

طلق رویال

فیلم(ورق) فوق شفاف نرم پی‌وی‌سی رویال دارای بالاترین کیفیت به لحاظ شفافیت، رنگ، دارای سطح کاملا یکنواخت و بدون حباب و ترک می‌باشد. از مزیت‌های طلق رویال می‌توان به پارامترهای از قبیل مقاومت در برابر درجه حرارت‌های بالا، مقاوم در برابر سرما، مقاوم در برابر مواد اسیدی و قلیایی، مقاومت در برابر ضربه و فشار، عبور پذیری عالی نور و طول عمر بالا اشاره نمود.


فیلم پی‌وی‌سی شفاف نرم با برند رونا(پودری) حاوی پودرهای مخصوص ضد چسبندگی لایه‌های پی‌وی‌سی با شفافیت، مقاومت فیزیکی و انعطاف‌پذیری بالا در ضخامت‌های متفاوت به درخواست مشتریان محترم تولید ­می‌­شود. این فیلم‌ها در صنایع مختلفی از جمله بسته‌بندی پوشاک، کیف وکفش، بسته بندی‌های بهداشتی، صنعت اسباب بازی و مبلمان کاربرد وسیعی دارد.

فیلم پی‌وی‌سی با برند پوکا و طیف آبی رنگ که به ظاهر آن جلای زیبایی می‌دهد به درخواست مشتریان محترم تولید و توسط آنان در صنایعی مشابه ورق‌های رویال مصرف می‌گردد.
فیلم های پی‌وی‌سی نیز به همانند طلق رویال نرمی خود را همراه دارد و به سفارش مشتری تولید می‌شود.

 
 

مقاومت فیزیکی بالا و  براقیت خیره کننده فیلم‌های پی‌وی‌سی ورنی، سبب شده که استفاده از این محصولات در صنایع کیف و کفش، اسبای بازی، و مصارف بهداشتی و بیمارستانی در دنیا با استقبال زیادی روبرو گردد که در همین راستا و حضور در بازار جهانی، شرکت توسعه تجارت عدالت آریا نیز این محصولات را تولید می‌نماید.

 فیلم های پی‌وی‌سی نرم مخصوص تولید چسب برق با استفاده از بهترین افزود‌نی‌ها در پی‌وی‌سی و دارا بودن خواص مکانیکی از قبیل کشندگی و استحکام زیاد در خط تولید شرکت توسعه تجارت عدالت آریا با بالاترین کیفیت به تولید می‌رسد.

 

فیلم‌های نرم اکلیلی براق با تنوع رنگ گسترده، توزیع یکنواخت اکلیل در سطح فیلم، در حین فرایند تولید، زیبایی منحصر بفردی دارد و به همین دلیل این محصول در خودروسازی، مصارف خانگی، بسته‌بندی‌های تزیینی و صنایع اسباب‌بازی در بازارهای داخلی و خارجی مورد توجه مصرف کنندگان و صنایع قرار گرفته است.